Bliv klar til at håndtere de mange skæve løft og bevægelser en baby fører med sig.

– Og lær at træne en stresset krop p.g.a. manglende søvn og tid til dig selv. 

Det er ikke kun bækkenbunden og de delte mavemuskler, der kan være en udfordring efter en fødsel.

Dit liv har ændret sig. Dine prioriteringer er nye. Du har ikke så meget tid til dig selv længere. Du bevæger dig anderledes og du sover og spiser måske ikke som du plejer d.v.s. at din krops behov også har ændret sig. Det bør din træning støtte op omkring.

Det gør den her på vores CON.EX. hold, hvor din krops behov bestemmer øvelser og intensitet.

Træning på en ny måde

På vores CON.EX. hold lærer du at samarbejde med kroppen. Den læring kan du tage med hjem og bruge i hverdagen, når du løfter dit barn og leger på gulvet eller når du ligger og stresser om natten over igen ikke at få nok søvn.

Du behøver altså ikke træne tre gange om ugen hos os for at blive fit til din hverdag.

Én gang om ugen kan være nok i starten.

  • Få mere ud af træningen uden at presse kroppen unødigt, ved at lære at lytte, forstå og handle på kroppens signaler.
  • Få dine muskler til at arbejde smartere sammen, det giver dig langt mere styrke end timevis af styrketræning.
  • Nedreguler dine stresshormoner, så du får en god og rolig energi du kan nyde godt af hele dagen, eller gå direkte hjem og sove med. 

Er du i tvivl om du er klar til at starte? – så kontakt Trine på sms/opkald for at få en snak inden du beslutter dig.

Kontakt Trine på sms/opkald for booking af første træningstime på +45 20 47 49 41

Vil du RIGTIG gerne igang, men er du utryg ved at komme på hold, så kan det være at personlig træning er vejen frem for dig.

Der er ikke andre mennesker i centret, når vi laver vores personlige træninger, så du har mulighed for at have fuldstændig ro omkring dig.

Se mulighederne for personlig træning her!